Raimondo D’Aronco’nun Osmanlı İmparatorluğu’nun başkenti İstanbul’da kaldığı dönemde (1893-1909) edindiği deneyimin izlerini, sanatçının en önemli mimari yapılarında görmek mümkün. Bu deneyim sayesinde D’Aronco, Avrupa ve Dünya Art Nouveau hareketlerinde Osmanlı-İslam sanatından edindikleri ile yerini almıştır. D'Aranco, süsleme sanatına getirdiği yeniliklerin yanısıra, alansal oluşumdan da besleniyordu. Boğaz’da 1903 - 1906 yıllarında inşa edilen ve geneli avlulu olan villalar, onun “türk yerleşim kültüründe modernleşme” temalı araştırmasının ana fikrini oluşturmaktaydı.
NOT: KİTABIN ARKA SAYFASI YIRTIKTIR...
Özellik | Değer |
---|---|
Cilt Tipi | Ciltli |
Dil | İngilizce |
Dil | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 342 |
Taksit | Taksit Tutarı | Toplam Tutar |
---|---|---|
Peşin | 1,00 | 1,00 |
2 | 0,52 | 1,03 |
3 | 0,35 | 1,04 |
4 | 0,26 | 1,05 |
5 | 0,21 | 1,06 |
6 | 0,18 | 1,07 |
7 | 0,15 | 1,08 |
8 | 0,14 | 1,10 |
Taksit | Taksit Tutarı | Toplam Tutar |
---|---|---|
Peşin | 1,00 | 1,00 |
2 | 0,52 | 1,03 |
3 | 0,35 | 1,04 |
4 | 0,26 | 1,05 |
5 | 0,21 | 1,06 |
6 | 0,18 | 1,07 |
7 | 0,15 | 1,08 |
8 | 0,14 | 1,10 |
Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.
Topkapı Tomarı ve İslâm Mimarisinde Geometrik Desenlere Küllî Bakış